تاریخ انتشار:۲۱:۲۴ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ۱۴ اسفندماه سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: دولت جهادی و عدالت محور سیزدهم توجه ویژه ای به مناطق محروم و قشرهای نیازمند کشور دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید علی احمدزاده روز شنبه در نشست گرامیداشت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور اظهار داشت: این امر مهم نیز در دستور کار مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد قرار داشته و با جدیت پیگیری می شود.

وی افزود: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان برای کمک رسانی و رسیدگی به محرومان و نیازمندان استان و کاهش مسائل و مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امید است که روند حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، نیکوکاران و مردم این استان از محرومان و نیازمندان استان تداوم داشته و به طور روزافزون گسترش یابد.

احمدزاده عنوان کرد: نیکوکاران و مردم کهگیلویه و بویراحمد برای یاری رساندن به افراد و خانوارهای نیازمند این استان مشارکت لازم را با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان دارند.

وی ابراز داشت: چنین امری بیانگر اعتماد همه جانبه نیکوکاران و مردم کهگیلویه و بویراحمد به این نهاد انقلابی و حمایتی است.

احمدزاده گفت: میزان کمک های مردمی به کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: کمیته امداد در ۱۴ اسفندماه ۱۳۵۷ و تنها ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل تأسیس و راه اندازی شد.

قباد مبشری اظهار داشت: هدف از تأسیس و راه اندازی کمیته امداد امام خمینی (ره) حمایت و یاری رساندن به محرومان و افراد و خانوارهای نیازمند کشور بوده است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) از زمان تأسیس و راه اندازی تاکنون منشآ آثار و برکات متعددی بوده و اقدام هایی ارزنده از سوی این نهاد انقلابی و حمایتی در زمینه های مختلف در کشور و کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چنین آثار و برکاتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور از جمله این استان ملموس تر و مشهودتر است.

مبشری با اشاره به اینکه ۱۴ اسفندماه علاوه بر سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه نیز نامگذاری شده، عنوان کرد: لازم است که این فرهنگ ناب اسلامی بیش از پیش بین مردم کهگیلویه و بویراحمد نهادینه شود.

در این نشست در قالب ارتباط ویدیوکنفرانس با تهران و با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور اسلامی ایران و سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور چهار طرح شامل سامانه ملی هوشمند امداد (سُها) برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان، طرح خودکفایی و توانمندسازی ۵۴ هزار خانوار مددجو از طریق ایجاد اشتغال، واگذاری هشت هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویی و تعدادی پنل و نیروگاه خورشیدی کوچک خانگی پنج کیلوواتی ویژه مددجویان در روستای ملاعلی استان سیستان و بلوچستان به منظور درآمدزایی و در قالب طرح ملی «برکت آفتاب» افتتاح شد.

در این نشست ۲ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد که با دریافت تسهیلات اشتغالزایی خودکفا و توانمند شده بودند تجلیل شدند.

  1. کلید ۲ باب واحد مسکونی مددجویی خیرساز نیز در این نشست از سوی سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صاحبان آنها اهدا شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.